Hírlevelünkre való felíratkozás több előnnyel is járhat. Íme néhány ezek közül:
1.Minden korlátozott ideig érvényes ajánlatunkkal és akcióinkkal naprakész lesz. Ajánlásokat és ajándékötleteket kaphat az ünnepek előtt.
2.Az elsők között ismerheti meg a legújabb fejlesztéseket a sporteszközök terén, és a legújabb ruhakollekciókat.
3.Gondoskodunk arról is, hogy az emailek gyakorisága alacsony legyen, valószínűleg legfeljebb 1-2 e-mailt küldünk havonta. Ha nem akar többé eXplosiv hírlevelet kapni, akkor könnyedén leiratkozhat róla, ha rákattint a “Leiratkozás” gombra.
Rendelési státuszát bármikor ellenőrizheti a “Rendelési előzmények” menüpontban.
A kiszállítás általában 3-5 napon belül megtörténik.
Ha véglegesítette a rendelését már nem adhatja hozzá a ajándékkártya kódját. Ilyen esetben törülnie kell a rendelést, a termékeket újra be kell tenni a kosárba, ezúttal a kártya kódját is alkalmazva, és így elküldeni az újabb rendelést.
Ha olyan csomagot kapott, amelyből hiányzik néhány kiegészítő, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a csomag kézhezvételétől számított 24 órán belül e-mailben, a megadott idő után beérkező panaszokat nem tudjuk figyelembe venni.
Ha észreveszi, hogy a kézbesített termék nem az, amit megrendelt, akkor a legjobb megoldás a csomag visszautasítása. Ha a csomag átvétele után észleli a problémát, kérjük, küldje el nekünk a Panaszok & észrevételek űrlap-ot e-mailben, a kézbesítéstől számított 24 órán belül.
Amennyiben a visszatérítés a kupon érvényességi ideje alatt történik, úgy a sztornó számla kibocsátása után a voucher ismét aktiválódik, azaz felhasználhatóvá válik. Ha azonban a sztornó számla a kupon érvényességi idejének lejárta után kerül kiállításra, úgy a voucher már nem használható fel ismét.
Jelentkezzen be eXplosiv-os fiókjába, majd lépjen a „Rendelési előzmények” menübe és válassza ki az aktuális rendelést. Itt kattintson a „Letöltés” gombra, majd mentse le a számlát számítógépére.
Ha nem kapja meg 2 napon belül a számlát, kérjük hívjon a +(40)745250740 számon.
Amint a termék beérkezik szervizünkbe, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza Önhöz az átvételtől számított 14 napon belül. Ebben az esetben meg kell adnia nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámát, valamint a számlatulajdonos nevét.
Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az Ön igényeinek, joga van azt a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldeni. A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került (eredeti csomagolásban az összes tartozékkal, ép címkékkel és a vele kapott iratokkal)
Az online rendelésnek több előnye is lehet:
1) Bármikor, bármilyen órában rendelhet, legyen az hétvégi nap, vagy egész késői óra is
2) Ha egy termék elérhető, és Ön megrendeli, a rendelés regisztrálása után lefoglalódik
3) Bármikor elérheti a korábbi rendeléseit a “Saját fiók” menüpontból, és elsőként értesülhet a legjobb ajánlatokról
Ha hibás terméket kapott tőlünk, kérjük, hívjon minket a +(40)745250740 számon vagy töltse ki “Termék visszaküldési” űrlapot. Megtaláljuk a legmegfelelőbb megoldást a termékcserétől, a pénzvisszafizetésig, a termék hibájától függően.
Kérjük írjon e-mailt, vagy hívjon telefonon a +(40)745250740 számon. Számlázási adatok módosítása az eredeti rendelés törlése majd a rendelés újbóli leadásával történhet meg.